Baskent Kariyer Kaymakam
Baskent Kariyer Kaymakam

  • Arkadaşlar 2020 yds den 42,25 aldım. Sonuçlar az önce açıklandı. Sınavda taktik kullanmadım, taktik bilmiyordum. Anlayarak yapmaya calistm. Bu puan 8 9 ayda 80 olur mu ? Bana neler önerirsiniz? Kaynak önerisine açığim. Bir de online ders veya dersaneye başvur malımiyim sizce ? Fikirlerinizi bekliyorum.


  • @yenimezun1 olur tabi ama kpss ile beraber goturmen zor olur ikisi de yarım yamalak kalabilir tehlikelidir Aralık ydsye çalışıp 70 almaya bak olmazsa kpss sonrasına bırakmanı tavsiye ederim


  • @churcill
    Teşekkür ederim. Kaynak vs önerebileceğin bir şey var mı?


  • @yenimezun1 daha çok akın dilin kaynaklarını kullanıyorlar ben kullanmadım online eğitim kullanmıştım reklam olmasın özelden yazıyorum


  • @yenimezun1 Belirttiğiniz sürede düzenli bir çalışmayla 80 olur ancak tek başına olup olmaması size bağlı. Eğer bu puanı herhangi bir kursa vs gitmeden çok çalışıp aldıysanız bundan sonrası için destek gerekir zaten elinizden gelen budur. Ancak fazla gayret sarf etmeden bu puan alındıysa kurssuz kitap vs desteğiyle 70 görülebilir. Her halükarda eğer imkanınız varsa online bir kurs desteğinin işleri daha sağlama alacağını, yönlendirici olacağını düşünüp tavsiye ediyorum.


  • @plansız hocam hangi online kursu tavsiye edersiniz?


  • Bence yemişim kursunu. Akın 2000soru kitabını alın sonra kelime kartları hazırlayın ve her gün makale okuyun alırsınız o puanı. Kurs kurs kurs herkes takmış kurslara ki ucuz da değil.


  • Güzel puan geliştirilebilir.


  • @gpale kelime bilmek tek başına hiç bir işe yaramaz makale üstünden öğrenmek gerek kelimeyi bunun için de okumayı bilmek gerek tek başına tabi ki yapılır ama çok zaman alır ondan kurs veya online takviye 2 senede yapabileceğini daha az zamanda halletmesini sağlar yani doğru çalışmak gerek


  • @hakimehanımm Yeni birçok kurs açıldı ama ben akın ve ankara dil hakkında bilgi sahibiyim. Ankara Dil in online kursunu aldım ancak derslerin üçte birini takip edebildim, devam edemedim kişisel sebeplerle. Yararlandığım süreçte gayet memnundum. Hem Ümit Hoca hem Tijen Hoca dan memnundum. Kitaplara yorum yapamıcam henüz bakamadığım için.
    Akın ın online kursunda ise başlangıç seviyede dersleri Ahmet Akın vermiyor bildiğim kadarıyla, Yunus Hoca dediler, tanımıyorum ama ona da iyi denildiğini duydum. Fiyatlarla birlikte bir değerlendirme yapmak daha faydalı olur.
    Kaynakların iki kurs içinde yeterli olacağını düşünüyorum, kendi takviyelerimizle daha da güzel sonuçlar alınır. Online alacaksanız daha kurumsal bir kurstan almanızı tavsiye ederim.


  • @plansız
    Hayır sınav için hıc hazırlık yapmadan aldım. Üniversitede ingilizce hazırlık okumuştum, hepsi o.


  • @yenimezun1
    Kpss hazırlanıyorum. Arkadaşın dediği gibi belkide aralık sınavına hazırlamalıyım. Ilerleyen süreçte kpss ile birlikte gitmeyebilir. Fakat nereden nasıl başlayacağım bilmiyorum. Kpss için dersaneye gideceğim için de online kurs para verebilir miyim bilmiyorum.
    Kendi başıma aralık ayina kadar nasıl bir programla 70 üstü alabilirim. Görüşleri olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?


  • @plansız teşekkür ederim cevabınız için. Aklımda Ankara dil akademisi vardı kendileriyle görüşüp ona göre kararımı veririm artık


  • @hakimehanımm moral bozmak istemem hocam ama 2 ayda 42 puandan 70 üstüne kendi çalışmanızla imkansız gibi bana göre heleki kpss dersaneye başladınız mı yds yi beraber götürmek çok zor süreniz cok kısıtlı olacak çünkü bence kpss ye sadece odaklanın şimdilik iyi bir temel veya puandan sonra yds ye yönelin kpss puanı olmadan yds hiç bi işinize yaramaz ibbf işsizlik durumunu görüyosunuz mezun çok alım az guy dışındaki ilanlar dereceyle kapatıyor tamamen tavsiye..


  • @yenimezun1 İki ayda 70-80 arası bir puana çıkabilmeniz çok zor dostum, gece gündüz sadece ingilizce çalışacaksanız, programlı bir şekilde belki olur ama dediğim gibi çok çok düşük bir ihtimal. Hem KPSS hem ingilizce için bir program yapın birlikte ilerleyin ilkbahar sınavına alın bu puanı, elinizde halihazırda bir KPSS puanı yoksa, zaten o vakte kadar gelecek muhtemel bir ilanda kaybınız da yok.


  • @plansız
    Teşekkür ederim. Bende siyaset kamu mezunuyum bu arada siz nerde okudunuz ne zaman mezun oldunuz ?


  • @yenimezun1 Eski mezun bir Mülkiyeli..:)


  • @plansız
    Hocam Kpss A hazırlanmış miydiniz? Nasıl hazkdlandirniz. Dersane tercihi arasında kararsizim. 4t mi Monopol mü. Nasıl çalışmalıyım vs bana yardımcı olur musunuz ?


  • Öncelikle tebrikler, gayet güzel bir puan hocam.
    27,75 puan daha artırırsanız 70 puan alırsınız.


  • @yenimezun1 Evet hazırlandım ancak bu kurslar hakkında fikrim yok maalesef. Benim hazırlandığım ilde ikisi de yoktu. Daha küçük ölçekli bir kursa gittim. Sınava nasıl hazırlanmanız gerektiği konusu birkaç iletiyi dahi aşar dostum. O yüzden tercihiniyap.net in bu konudaki haberlerini incelemeniz size fazlasıyla fikir verecektir. Burada süreçleri elinizden geldiğinde takipte kalın, mesleklere ilişkin tanıtımları okuyun, sınav başlıklarını takip edin, arkadaşlardan bilgi alın. Bunu neden söylüyorum bu sınava hazırlığın en önemli aşamalarından biri ne ile mücadele edeceğini bilmektir, sonra nasıl mücadele edeceğini. Her ikisi içinde forum ve site size yardımcı olacaktır. Bunun haricinde kendinize en uygun çalışma biçimini yine siz belirlersiniz. Hangi dersler daha eksik, nereye fazlaca eğilmek gerekse o dersler ihmal edilmemeli. Biraz daha iyi olduğunuz dersler güncel tutulmalı. Kitap vs kısmına gelince ise burada sizin gibi hazırlanan arkadaşlardan tavsiye alırsınız. Onun haricinde spesifik olarak merak ettiğiniz bir husus varsa dilim döndüğünce fikrimi beyan ederim.