Baskent Kariyer Kaymakam
Baskent Kariyer Kaymakam

  • Malûm Kpss sonuçları yeni açıklandı. Umarım herkesin gönlünden geçtiği gibi sonuçlar gelmiştir. Sizden ricam kafam karışık bana yardımcı olur musunuz ?
    2021 Kpss A için Monopol mü tercih etmeliyim yoksa 4t mi. Normalde monopol karar vermiştim ama kafam karıştı son günlerde. Her türlü 4t kaynakları alacağımızı söylüyorlar. Kimileri 4t diyor kimileri monopol. Zaman baya daraldı bana yardımcı olur musunuz? Geçen sene gidenler 4t veya monopole artılarını eksiklerini,hocaların hakkında kitaplar hakkında fikirlerini paylaşabilir mi. Biliyorum kisinin cabasi daha onemli ama hocalarin kalitesi ve yonlendirmesi bize cok yardimci oluyor. Bu nedenle sizden rica ediyorum bana yardımcı olur musunuz ?

    4T mi
    Monopol mü ?
    Neden hoca, kaynak, ilgi vs bu konularda yardımcı olur musunuz.
    Mesela 4t kayna
    Klar acısından çok iyi diyorlar ama hocaların ders anlayışları nasıl merak ediyorum. Demo derse almıyorlar alsalar çok iyi olur ama almayacaklarını pandemi olduğunu söylediler.
    Monopole özgür şahan dersine girdim. Orta haklıydı.
    Şimdiden herkese teşekkür ederim.


  • @yenimezun1
    Güncel arkdaslar. Cevaplarinizi bekliyorum


  • @yenimezun1
    kardeşim dersane seçerken dikkate alman gereken unsurlar şunlar:

    • hoca kadrosu
    • kaynaklar
    • fiyat
    • fiziki şartlar
    • ulaşım
      bunlar dışında etütmüş, türkiye geneli sınavmış bilmem ne bunlar pazarlama hocam boş. emin ol sınav yaklaştıkça eksik olduğun dersleri halletme telaşıyla başka şeylere vaktin kalmayacak zaten. üniversite sınavı gibi değil bu. hiçbir zaman yüzde yüz hazır olamıyorsun.
      şu gerçek evet. başka dersaneye gittiğinde 4t kaynaklarını alman gerekebilir. özellikle çıkmış soruları felan. yukarıda saydığım şartları en iyi hangisi ortalama düzeyde sağlıyorsa onu seç. ben 4t gittim memnun kaldım. monopol gidip memnun kalan arkadaşlarım da var. ama bizim kitapları da aldılar. ben ekstra bir kaynak almadım. 90 alan puanım. bu sene 4t örgün ve online olarak ayrı. hangisini tercih edeceğin de önemli. fazla zaman kaybetmeden birine yazıl ve başla. şu zamanlar artık başlamış olmanız gereken zamanlar.

  • @KamuAdayı
    4t nin gkgy si kötüdür onu da söyleyeyim. alanda bence en iyisi ancak gkgyde bir o kadar kötü. yazılırsanız gkgy derslerine girmeyip o sürede benim hocam konu ve pegem soru kaynaklarını alıp kendiniz çalışmanızı tavsiye ederim. gkgy kitapları kötüdür 4tnin özenmez oraya.


  • Hepsi aynı dershanelerin iş sende biter her dershanede derece yapan da çıkar 70 alanda derdna eişin yüzde 20 si ona göre seçim yap. Benim beklentim dersleri çabuk bitirip kendim tekrarlara başlamak idi. Yayınları iyi olursa kendin çalışırken de rahat edersin


  • @KamuAdayı
    Teşekkür ederim


  • @Willsmithh
    Teşekkür ederim


  • @yenimezun1
    Monopole yazıldım ama hala içimde acaba 4t uzaktan öğretimine mi yazilsaydim diye düşünmüyor değilim


  • @yenimezun1
    Kararsizlik çok zor şey.


  • @yenimezun1 Gönlünü ferah tut kardeşim. Benim gittiğim dershane ikisi de değildi. İş sen de bitiyor, çalışmalara konsantre ol. Çok fazla takıntı yapıyorsan da önce 4T ile görüş boş kontenjan var mı öğren sonrasında monopolden kaydını sildir dersler başlamadıysa. Ama yine söylüyorum çok da önemli değil.


  • @Fischer
    Haklisiniz bugün tam olarak ona karar verdim ve yoluma bakacağım. Çok teşekkür ederim cidden gönlünü ferah tut cümlesi beni anladığınızı,sıkıntımı hissettiginizi düşündürdü bana 🙂

Baskent Kariyer Kaymakam
Baskent Kariyer Kaymakam