Soru Bankasi

Gelir Uzman Yardımcılığı (GUY) Mülakat Süreci 2017



  • Öncelikle kazananlara hayırlı olsun ben de istanbul mülakatından elendim hala kendime gelemiyorum napalım Allah sağlıkla imtihan etmesin istanbul kendi ilim olduğu için umutlanmıştım yedekte bile yokum bu bi dahaki alımlar için dezavantaj olur mu tekrra istanbul olsa istanbul yazmak istiyorum var mı elenip tekrar aynı ilden kazanan acaba



  • @walras Bakın bu FETÖCÜ söylemidir, aranızdaki insanlara dikkat edin, hak ararken canınız yanmasın. Zaten bu süreci bulandırmaya çalışanlar az çok belli, gerçek emek verenler hak ettiğini kazanacaktır.



  • Valla kardeşim fetö metö ile alakası yoktur ben fetö bitti bundan sonra düzen beklerken bununla karşılaştığım için şaşırdım asıl sen anlamsız alakasız benzetmelerde bulunup milleti huylandırma çok akıllıya benziyon bi tek bunu sen anlamışsın...



  • @ali27 kardeş o gördüğün kız mülakattan gülerek çıktı diye kazanması suç mu ben bunu anlamıyorum.Kendince soruların hepsine cevap verdiği,mülakatı güzel geçtiği için mutlu olamaz mı?Aynı komisyonda senin mülakatın kötü o kızın güzel geçti diye kız kazanınca torpilli mi oldu! Devlet şikayet edenleri fişler mi bilmem ama sizler çok kolay insan fişliyorsunuz.Ben 4 mülakatımdan da gülerek çıktım sadece 4.de kazandım bu mülakatım 4.komisyondu çıkan herkes dayak yemiş gibiydi ben gülümseyerek çıktım,çok şükür atlattım dedim orda oturan arkadaşlarla hiç muhabbetim olmadığı halde sorularımı paylaştım başarılar diledim gittim.Şimdi onlar da kazandığını görünce belliydi zaten o kızın kazanacağı deseler hak mı? Vicdan muhasebesi yapın dostlar,bir laf ederken acaba bir kişinin dahi günahını alıyomuyumdur diye düşünün.Hakkınızı sevgi,saygı,ahlak çerçevesinde sonuna kadar arayın ama itham da bulunurken Allah'tan korkun.Allah cümlemizin yar ve yardımcısı olsun,esen kalın.



  • @ali27 ne alakası var bu söyledğinizle şimdi kazanmanın bende gülerek çıktım 12 soru sordular ardı arkası gelmedi nefes bile alamadım, kalbimin atışı gırtlağımdaydı. Hiç bir soruya da bilmiyorum demedim. Benim de mi hakkım değildi hatta çılgın gibi herkese tanımadığım insanlara inşallah çok güzel geçer diyordum. Bir gün önce forumda soruları gördükçe deli gibi ağladığımı bilirim ama aslan gibi de 12 soruyu bildim ve gülerek çıktım şimdi biz haketmedik yani. Gerçekten çok üzülüyorum nasıl böyle yargılayabiliyorsunuz



  • @umut var kardeşim. Bir önceki alımda ikametgah istanbul olmasına ve tüm sorulara cevap vermeme rağmen elendim. Ama bu defa oldu çok şükür. Olmayacak diye gittim ama nasip oldu. Nasipten öte köy yok. Her nasip vaktine esirdir.



  • @umut hocam aynı durumdayız benimde İstanbul ama yedekler de bile yokum soruların tamamına yakınını bilmeme rağmen ama şunu anladım soru felan hikaye bilip bilmemek hiç önemli değil soruları yarım yamalak cevap veren vs adamlar girdi. Adaletin kılıcı keskindir.



  • bende yarım yamalak cevap verdim.ama kazandım.nasip



  • Kazanan da adaletten bahsediyor elenen de.
    Mülakatın olduğu bir sistemde ne olursa olsun adalet olamaz, az biraz akıllı olun.
    Neredeyse yarım saati bulan merkez uzmanlıkların mülakatını ayırarak konuşuyorum, guy gibi sgk gibi 3-5 dakika süren mülakatlarda neyin adaleti olacak biriniz bana açıklasın da ben de öğreneyim lütfen. Sordukları 10 sorunun 10unu da bildim niye giremiyorum ben ya diye isyan ediyorlar evet çünkü ölçüt soru bilip bilmemek değil ki başından beri aynı şey konuşulmuyor mu soru değil tavır önemli vs diye. Hepimiz bunu biliyorduk. Mülakat süresince de bazılarımıza 2-3 soru soruldu, bazılarımıza 10 soru, alanıyla ilgili soru sorulan vardı, çok anlamsız sorularla karşılaşan vardı, içerde yüzüne güldükleri vardı, dengesini bozmaya çalıştıkları vardı; ve bunları hep biliyorduk adaletsizlik dediğiniz buysa evet katılıyorum adaletsizlik.
    Kurum sınavı puanım şöyle iyiydi kpss puanım böyle iyiydi diyenler de şunun peşine düşseler sanki daha anlamlı olur çünkü bunun tek yolu bu; kurum sınav puanıyla sıralanıp mülakata alınmadan bu iş bitse ve evet adaletse adalet böyle sağlansa. Aksi takdirde değişen sadece hakkı yendiğini iddia eden kişiler olur en fazla. Siz de takdir edersiniz ki bunun sonu yok.
    Sevgiler.



  • @1453 hayırlı olsun kardeş geçen sene neden elendin diye bi soru soruldu mu sana peki



  • @friedman98 istanbulda tek komisyonun bakmıyo oluşu eşit yarışmamamıza neden oldu aynı komisyon olsa bile üyeler değişiyo filan geçmiş olsun hocam bize ne diim ikametgah avantaj denirdi kapıdaki görevli bile sen avantajlısın demişti alakası yokmuş



  • Kimse kendini kandırmasın mülakatı geçmek için mülakata girenlerin %90 nın gece gündüz torpil aradığını biliyoruz. Kazananların %70- %80 refarans adı altında torpille kazandığını da herkes farkında ama birçok kişi işine geldiği gibi davranıyor. Burada kimsenin kimseyi kandırmasına gerek yok adil bir mülakat olmadı olmayacakta bu sistem değişmedikce bir çok kişi yine başka birinin hakkını çalmak için vicdanı bile sızlayacak refarans arayışına girecek. Bu sistem değişmeli. Kimine 2-3 soru kimine 11- 12 soru sorarak 5- 10 dk mülakatla kimsenin bilgisi ölçülemez. Kabullenilir ya da kabullenilmez kul hakkı ve haram birinin hakkını çalmak . Hakkıyla tabi ki kazanan arkadaşlar var. Onlara hayırlı olsun diyorum. Biri hakkımızı elimizden aldı diye onlara hakkımız helal olsun demiyorum. Mahşer gününde hakkımızı alacağız. Sıkıntı yok yine hazırlanırız yine emek ederiz. İlk mülakattan elenişimiz mi sanki eski den işe alınmak için cemaatin yolunu gösteriyorlardı şimdi başkalarının.



  • @bengidönüş tüm samimiyetimle söylüyorum kazanıp kazanmadığınızı bilmiyorum ama yazınızdan şunu anladım kazanan bir kişi gibi konuşuyorsunuz empati yok.. Başarabilir misiniz bilmiyorum ama bir an farazi düşünün bi yanlışlık oldu iptal ettiler elendiniz.. Halen bu duygu ve düşünceleri yazabilecek miydiniz?? İşte kaybedenlerden biri olarak söylüyorum en az sizin kadar hakettik.. Tavır falan değil önemli olan açık açık torpil.. Bizim yedeklerden grubunda bir arkadaşın arkadaşına cumadan haber vermişler kazandın hayırlı olsun pazartesi sabaha karşı açıklanacak diye mesajları var o yüzden boş yapmayın..



  • @bengidönüş mülakattaki tavır deniyo da ne önerirsin peki biz elenenlere gerçekten bi dahakine neye dikkat etmeliyim bilemiyorum ama şunu anladım ne kadar dikkat etsen de olduğu gibi gelişiyo Rabbim nasip edince oluyo biz de nasiplenenlerden oluruz inşallah



  • Bir de fark ettiğim bir durum var buraya mülakattan elenenlere yazdığı cümleleri okuyorum bir çoğu: Mülakatlar iptal edilirse mülakatı hakkıyla kazananların hakları ne olacak diyolar benim hakkım ne olacak diyemiyolar maalesef. Mülakatların iptal felan da edileceği yok içiniz rahat olsun. Ptt iptal oldu da ne oldu sanki Bakan kazananları madur etmiyeceğiz dedi yani hiçbir şey değişmedi.



  • İnş kazanan herkes hakkıyla kazanmıştır. Biz yanılmışızdır. Acemiliğimize geldiğini düşünüyorum meseleyi biz anlamamışız herhalde.gelecek ilk alımda inş bizede nasip olur. Kimseyi üzmeyelim artık. kazananların yolu açık olsun allah hepimizin yardımcısı olsun.



  • @walras biz yanilmadik dostum torpille girdiğini bildiğim bariz iki arkadaşım var yok herkes hakkıyla girdi felan sallamasinlar %90 torpil %10 hakkıyla girendir net.



  • @walras dostum acemilikle filan da bi ilgisi yok. Adamlar kimi cani isterse onu aliyolar böyle de adaletsiz düzen .



  • @friedman98, içinde söyledi: Gelir Uzman Yardımcılığı (GUY) Mülakat Süreci 2017

    @walras biz yanilmadik dostum torpille girdiğini bildiğim bariz iki arkadaşım var yok herkes hakkıyla girdi felan sallamasinlar %90 torpil %10 hakkıyla girendir net.

    1 kişi de benden kardeşim babası maliye de çalışıyordu. Hadi almasalardı o zaman adil bir mülâkat derdim. Şimdi diyecekler nerden biliyon torpille girdiğini babası araya kaç tane adam koymuş.



  • https://youtu.be/rrG6xU1JyTA
    Link atmak yasaksa özür diliyorum kaldırılırsa da ama bizim duruma çok uyan bi soru olmuş ve hoca cevaplamış biraz inancı olan yapmazdı buna yeltenmezdi bi arkadaşım var küçük yaşta babasını kaybetmiş ve daha niceleri var elbet kazananların içinde de vardır ama ona çok üzüldüm annemi mutlu edememek üzdü dedi daha ne denir ki biz yine de şükredelim elimizde olanla inşallah rızık kapıları bizim için de helalinden açılır



Baskent Kariyer Aksoyuzem