Sevgili Günlük📝



  • Gününüz nasıl geçti? Bize bunu bi görsel,bi şiir, bi müzik ya da bi kaç cümleyle anlatır mısınız? Akşam yatmadan hemen önce günlüğümüzü yazmaya beklerim:girl_tone1:



  • Sevgili günlük, bugün yaklaşık 3 kilo sarımsak soydum zira kışlık turşularımızı kurduk ve şimdi ellerime yerleşmiş olan bu enfes koku uyumama mani oluyor:) ağız tadıyla yemek nasip olur inşallah:four_leaf_clover: cümleten hayırlı geceler:raising_hand_tone1:



  • Sevgili günlük bu günde ilan gelmedi. Yarina Allah kerim...



  • sevgili günlük bugün alışverişe çıktım, ayaklarım tutmuyo sevgilerle...



  • Sevgili günlük;
    İki gündür burnumdan oluk oluk iltihap akıyo. Ebeveynlerim durumun ciddi olduğunu düşünüp bir hekime danış dediler ki bunu herzaman demezler. Bende fırsat bu fırsat diyerek koştum hekime. Hekim Bey; gayet nazik bi şekilde " saçın ıslak ıslak camı açıp uyumuşsun azıcık kafayı üşütmüssün " dedi:) bu camı açma olayı yaşanalı neredeyse bir ay oluyo. Bunu nereye mi bağliycam? Eden bulur sayın günlük; ama er ama geç mutlaka bulur sıkma canını:wink: Hadi Allah rahatlık versin ama rahatlık Allah ı unutturmasın:girl_tone1:



  • sevgili gunluk:
    Çok oncesınde senı bekleycegim dedi. Ama yalan soylemis bana. Ve ben yenı ogrenıyorum.
    Yok neymis bana söyleyemezdi çünkü bi daha onun aramama gibi bir ihtimal doğabilirmis.
    Ve inandım ya da inanmak istedim artık adı.

    herneyse ben Bu kadar sınav maratonu içerisinde bazen onunla sabahalra kadar konusurduk ama ona gire ben onu sevmezmişim. Ve sonra aylarca konuşamadık mutlu olmak istiyorum dediği için. Gitti eğlendi sınavalrına çalısmadı kpssde duşük aldı arkadasalrı bu sene öğretmen oldu ama onun deyımıyla hayatını yaşadı.
    Ha bu arada sevgılı gunluk bana yalan soyledıgı o meshur sevgılısyle bu aralarda cıktı.
    En zor zamanalrımda yanı zor derken günlük sağlık acısında zor beni arayayıp sormadı bile. O kadar mutluydu demek ki. Neyse ki bir gün yolumuz kesişti konustuk ve sonrasında gene konuştuk ve konuştuk...

    Sevgılı gunluk, ben yapım itibariyle cok dıkkatlı bır ınsan olduğum ve onu ondan daha iyi tanıdığım için yalan soylediğinin farkına varıp ona tek tek soyletip, ve ben tüm yalanlarına rağmen onun '' ben hep seni sevdim ondan sana diyemedım zaten onda ayrıldım cunku sevemedım'' vb. gıbı sacmalıklarına gene ınandım biliyormusun.

    Ve o ne mi yaptı bır haftadır benı facebook ve dıger sosyal medyada bırden sılıp engleyıp ayrıldım sevmıyorum dedıgı aşkıyla ızmırde gezıyor. Ve ben tüm bunları tesadufen gorup ona mesaj cekıp neden yalan soyluyorsun dememe ve onun bana yuh cekip ben arkadaslarımda kalıp gezıyorum demesıne ne diyeyim sevgili günlük.
    Hayır ikna etse beni gene ikna olacağım cünkü ınanmak ıstıyorum Allah kahretsın kı ınanmak ıstıyorum günlük, çünkü ben ondan sonra baskasını belki severım ama güvenemem.

    Aciz ve zayıf değilim inan bana sevgili günlük sadece kırılgan yerlerimi iyi bilip kulanan bir ınsan ıle karşı karşıyayım.
    9 aydır alkol almadım ıyıce uzaklastım eski günlerimden ve sanki şeytan artık dürtüyor ve ben bundan çok korkuyorum.

    EDIT: imla



  • Sevgili günlük,
    Bugün bir hafta içinde girmiş oldum 3. mülakatı iyi kötü geride bırakmış bulunmaktayım. Birinden biri olursa güzel olacak. :)



  • Sevgili günlük;
    Hayat ne garip. Zamanında niçinlere boğulup olmayışına isyan ettiğim şeylere bugün şükreder olmuşum. "Sizin şer bildiklerinizde hayır, hayır bildiklerinizde şer vardır.":four_leaf_clover:
    Allah var,ne gam var.



  • Sevgili günlük kaymakamlık başlığına yazılanları okumaktan başım döndü. Tek tek entrylerde hakaret ile laf sokma arasındaki ince çizgiyi inceledim. Kaymakamlık başlığıyla ilgilenmek zor günlük :( çok zor :(



  • @aliveli hocam şimdi kaymakamlık başlığı altına hepinizi etiketleyip alın bunları burdan dicektim:) yıllardır sınavlara katılırım ama mevzunun bu kadar uzatıldığını ilk defa görüyorum:)



  • @aliveli
    :) Kolay gelsin



  • Sevgili günlük ;
    Bugünde işe girip artık çok sevdiğim hanımefendiyi istemeye gittiğimin hayalini kurdum.. Hayaldi gerçek oldu demeyi çok istiyorum..



  • #SevgiliGünlük günlük halinde yazmaya basladik madem bunalım duvarımiz olsun iyicene

    İnsanlara güvenimi kaybettim desem fazla klişe ve büyük laf etmiş gibi olacağım ama durum galiba bu ciddi aşamaya geldi.
    Kötü gecen bir sene bitmedi ve bitmeyecek gibi duruyor.
    Icerde tam tamina bekleyen4 tane mülakatım var ve benim hic umrumda değil.
    Hayalini kurdugum kişiyi kaybettim bugün itibarıyle, herseyiyle gitti.
    Benden aldıklarını kim verebilir ki artik.
    Güvenim gitti sevgim kalmadi, işin kötüsü tukendim galiba..
    Bu hayata en sevdiğim sey kitap okumakti( dilli geçmiş zaman)
    Ders çalışırken 6 saat ders 3 saat kitap okuyan ben bir aydır elime kitap almiyorum alamıyorum kitap sevgilimi bile benden alan bir insan. Yaradanin yarattığı bir mahlukat bunu nasil yapar diye her gun düşünüyorum.
    Anlam veremiyorum sadece neden diyorum ve saatlerce susuyorum.
    Neden bir insan yalan soyler birini paramparça eder.

    Eskiden ekşide oturur guzel şeyler yazan ben burda oturmuş bos duvarlara bakarak kpss sayfasinda günluk yazıyorum.
    Nerden nereye..
    Geç mi kaldık bazi seylere yoksa erken miydi?
    Bu gün iki paket sigara ictim. 2 pakettt..
    En agir sınav koşullarında bile birden yukarı çıkmadım ama iyi haber hala alkol almadim.

    Yazmam lazım yazmasam küfur olacak her yerim.
    Yazmam gerekir kelimelerle onun sürettini cizmem gerek.. Satırların gölgesinde adını anarak alışacağım bu aydınlıği bulacağım..



  • @aliveli Hocam siz daha tecrübelisiniz ama 2 gün yoruma kapatılsa bence başlık kendine gelir :relaxed:



  • Sevgili günlük;
    Bugün yine hayatımın okul bittikten sonra ki en belirsiz zamanlarından birini geçirdim.Hayatımın hiçbir noktasının belirli olmadığı sancılı bir zaman diliminde debelenip duruyorum.İnşaAllah Yaradan bu belirsizliği yaşayan herkesi hakkında hayırlı olan yollara sevkeder.



  • @magduriibfli
    İnşallah keşkelerle kalmaz gunlukteki yazınız gerçek olur sabr edelim.



  • Sevgili günlük...

    Ty'den aşağı yukarı bir aydır uzağım. Aramızdaki sınırları kaldırmak adına tekrar döndüğümü buraya yazıyorum. İnsan arada kaçmak istiyor buralardan. Anlayışla karşılarsın 100'lerce soruya cevap ver, bir çoğu işsizlikle mücadele kokan sorular. İnsan biraz uzaklaşıp olayları seyrine bırakıyor ama dönüp geldiğinde enkazı toplamak yine sana düşüyor. Neyse Eylül geldi sezon açtık diyelim. Hadi bakalım şimdilik sağlıcakla...



  • @Antimülakat
    :) Hoşgeldiniz diyelim o zaman.



  • Sevgili günlük;
    Merak ettiğim bişey var. Yani merak ettiğim bi çok şey var da bunlardan birini sana sorayım. Nasıl oluyo da benim hayal ettiğim herşeyi başkaları yaşıyo? Sesli mi düşünüyorum yoksa? Bugün yine bunu yaşadım. Napalım elbet sıra bana da gelecek. En azından öyle olmasını diliyorum. Allah gönül rahatlığı versin:girl_tone1:



  • Sevgili günlük;
    Çook yorucu bi gün geçirdim ama tatlı bi yorgunluk değil. Yorulmanın bile lezzet verdiği günleri özledim. Gözlerim doldu,burnumun direği sızladı. Ve yarın... Hem bir an önce gelsin hem gelmesin dediğim bi gündü. İşte geldi çattı. Görelim Mevla neyler,neylerse güzel eyler..:four_leaf_clover:


 

Baskent Kariyer