Soru Bankasi

KPSS Lise, Ortaöğretim 2016 Tercih, Merkezi Alımları, Atamaları



  • Liseniz de yer alan aşağıdaki bölümlerden hangisinden mezun olmuş iseniz o kod üzerinden açılan kadrolara tercih işleminizi yapabilirsiniz.

    2011 Ortaöğretim Kurumlarının Bilişim Teknolojileri Alanı ve Dallarından mezun olmak.

    2015 Ortaöğretim Kurumlarının Büro Yönetimi Alanı ve Dalları veya Pazarlama ve Perakende Alanı - Ticaret / A-B Grubu (Ticaret Lisesi) Dalından mezun olmak.

    2075 Ortaöğretim Kurumlarının Muhasebe ve Finansman Alanı ve Dalları veya Pazarlama ve Perakende Alanı - Ticaret / A-B Grubu (Ticaret Lisesi) Dalından mezun olmak.

    2079 Ortaöğretim Kurumlarının Pazarlama ve Perakende Alanı ve Dalları veya Muhasebe ve Finansman Alanı - Muhasebe / Muhasebe ve Finansman Dalından mezun olmak.



  • Hocam şimdi baktım sizi ilgilendiren iki tane kod var: Biri Ticaret mezunlarına ait olan kod siz mezun olduğunuzda okulun ismi ticaret meslek lisesi ise sonraki değişiklikler sizi bağlamaz yani siz Ticaret meslek lisesi mezunu olarak tercih yapmalısınız. 2079 kodu sizi bağlamıyor siz 2075 koduna göre tercih işleminde bulunacaksınız.

    Her iki koda ait kadrolara da baktım, ikisinde de özel bir alım yok. 2001 üzerinden yayımlanan kadrolara başvuru yapmaktan başka alternatif yok. Sonuç olarak, sizin mezuniyetiniz esnasında okulun ismi ne ise o liseden mezun olduğunuz anlamına gelir. Sonradan okulun türünün değişmesi sizi kapsamaz. Burada kriter: Mezun olduğunuz anda diplomanız da hangi liseden mezun olduğunuzla ilgilidir. Diplomada ne yazıyorsa mezuniyetiniz odur.

    Soru güzeldi :)



  • @Antimülakat muhasebe finansman



  • @rnebioglu cevap oldu dimi hocam. Aklına takılan bir şey var mı şimdi?



  • @Antimülakat var :)
    Şimdi ;
    Yukarıda Ali bey, 3001 ve DAL kodundan (103) başvurabilirsin dedi
    siz 2075 ve 2001 üzerinden yayınlananlara başvurabilirsin diyorsunuz,
    Ben sayfayı açtım oradan başvururken hangi kodu dikkate alarak işlem yapacağım :( Kafam karıştı iyice



  • @rnebioglu hocam 2001 demek istemiş, önlisans mezunları 3001 kodu ile başvuru yapıyor, lise mezunları değil. Orada küçük bir yazım hatası olmuş. 2001 ve 2075 olan bütün kadrolara başvuru yapabilirsiniz.



  • çok yordum sizleri :) ama sonunda anlaştık. Desteğinize teşekkürler



  • KPSSP93

    66,06854

    Başarı Sırası

    722808

    Aday Sayısı

    1274516

    1079009 - NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ/ŞARKÖY MESLEK YÜKSEKOKULU
    4356 - ŞARAP ÜRETİM TEKNOLOJİSİ merhaba iyi günler bu puan ve bölümle hangi bölümlere başvurabilirm yardımcı olabilirmisiiniz teşekkürler



  • @alikara88 hocam şansınız çok düşük. Alımların tamamı 3001 kodu ile açılmış. Sonraki alımları takip edin bir de mülakatla alım yapan kurumları sitemizden takip edebilirsiniz.



  • Merhaba degerli arkadaslar ben kpss 67 aldim ortaogretim gida teknolileri bolumu mezunuyum siralamada 59.siradayim 2/3/4 de sira gelirmi acaba umut dunyasi :((



  • @handemza Hocam gördüğüm kadarıyla sizin bölümden çok fazla alım yapılmıyor merkezi yerleştirmelerde ve genel tercihe yönelmek durumunda kalıyorsunuz bu yüzden taban puanlar inanılmaz yüksek. Açıktan alım yapan kurumların ilanlarını takip edebilirsiniz eğer umudunuzu sürdürmek istiyorsanız ama merkezi yerleştirmelerde şansınız yok gibi :( .



  • @Agor cok tesekkur ederim ayni zamanda aof kulturel miras okuyorum artik burdan olmazsa tekrar mezun olunca deneyecegim sansimi insallahh yada dediginiz gibi aciktan atamalar ile diger kurumlarin takibini yapacagim Cok sagolun



  • http://tercihiniyap.net/ceza-tevkifevleri-sozlesmeli-personel-alim-ilani/ Arkadaşlar Ceza ve Tevkifevleri 978 personel alacak. Sözlü mülakat ile puanı düşük olanlar başvurabilirler.



  • @Antimülakat hocam ben lise tıbbi sekreterlik mezunuyum 87,2 puan aldım alan sıralamam 50
    en yakın sözleşmeli ve merkezi alım ne zaman olur
    bide benim atanma ihtimalim var mı



  • @nadirbıyıklı hocam sanki daha öncede konuşmuştuk. Sizin atanma ihtimaliniz garanti, merkezi alımda çok az alım oldu ama sizin atamaniz çok uzun sürmez hocam. Sağlık bakanlığı yüksek sayıda alımlara devam edecektir.



  • Merhaba ben ortaöğretimden 93.18 puan aldım. Genel siralamam 796 branş bazında baktığımda ise 272. sırada görünüyorum. Sizce bu puanla yerleşebilme ihtimalim ne kadar? Özellikle merkezi alımlarda.
    Msb'nin bayan düz memur alımına başvurdum. Sizce mülakat ihtimalim olabilir mi? 6 kişi cagiracaklar.



  • @ecrinnaz hocam 2 yıl içerisinde meslek ev ve il ayrımı olmaksızın başvuru yaparım diye düşünüyorsanız, atanma ihtimaliniz çok yüksek.



  • @Antimülakat teşekkürler cevap verdiğiniz için 😊
    ben zaten şuan üniversite öğrencisiyim bu yüzden sadece olursa memurlukları düşünüyorum şehir olarak farketmez
    Bir de sanırım pek memurluk yok açıktan alımlarda sadece MSB var şuana kadar



  • Duz lise mezunu 87 alan birisinin onumuzdeki atamalarda hic sansi yok mudur ?



  • @ecrinnaz msb, gtb, kyk, ptt, iç işleri ve polislik/komiserlik diyebiliriz.


 

Baskent Kariyer