Bitcoin madenciliği



  • Aramzıda yapan varsa deneyimlerini paylaşmasını rica ediyorum. Yaklaşık 5 bin tl masrafı olan bitcoin mining cihazı alıp ayda kaç dolar kazanılabiliyor?



  • @kartel06, içinde söyledi: Bitcoin madenciliği

    ıda yapan varsa deneyimlerini paylaşmasını rica ediyorum. Yaklaşık 5 bin tl masrafı olan bitcoin mining cihazı alıp ayda kaç dolar kazanılabiliyor?
    net kazanç 30 dolar diye biliyorum



  • hocam o iş bitti



  • @yasaklı neden hocam?



  • @kartel06 ne kadar araştırdın bilmem ama durum sıkıntılı dostum. kısaca anlatayım sistem belli bi sayıda btc üretecek şekilde tasarlandı sanırım 21 milyondu sayı şu anda ne kadar üretildi bilemiyorum ancak çok fazla olduğunu biliyorum ve her bir üretimden sonraki üretim daha zor oluyor 2 sayısının sürekli üssünü aldığın bir log gibi düşün. yani 21 milyon sayısına yaklaştıkça zorluk çok çok artacak mesela 10milyondan 20 milyona 2 yılda çıkıldıysa 20 milyondan 21 milyona 10 yılda çıkılacak... ve senin aldığın 5 bin liralık makine bikac ay sonra çöp olacak sunulan problemleri çözememeye başlayacak ve daha üstün bir makine alman gerekecek buna para yetiştirsen bile tükettiği elektriğe yetişemezsin ha onu da sanayi tipi yapar vergiyi düşürürüm desen bile yine de kazandığın 3 kuruş kar için bu emeğe değer mi ayrıca sorunsuz çalıştığını düşünüyorum makinenin kapanması arızalanması elektrik gitmesi gibi sorunları hariç tutsam bile neyse dostum çok konuştum ama işin özeti bu iş bitti tabi bana göre



  • Bitcoin zorluk derecesi arttı çünkü arz miktarına yaklaştı o yüzden önerim. Shit coin madenciliği yapmanız riski çoktur getirisi iyidir. Ben risk falan alamam dersen Ether kaz o bitcoine göre daha basit. Kazançları bu siteden değerleri girerek tahimini olarak görebilirsin https:// www. coinwarz. com /calculators/ethereum-mining-calculator

    Ayrıca cihaz işi sakat o bulut madenciliği oluyor. Araştır ve insanları nasıl dolandırdıklarını kendin görürsün. Ben ekran kartı falan alamam dersen antminer yada asicminer'a bak



  • @yasaklı aslında bitcoin madenciliği ile herkesin kastettiği kripto para madenciliği yani bitcoin va farketmez yazılım zaten en optimal olana mining yaparak devam ediyor sürekli diye biliyorum.



  • @kartel06 bence durum değişebilir



  • @maverick ne gibi bir değişiklik.



  • @hgrotius sonuçta sonlu şeylerden bahsediyoruz mining işlemide bitecek, bu adımdan sonraki aşama düşünülmeli nasıl ilerleyecek



  • @maverick mining bitip central bir sisteme geçilirse o zaman kripto para bütün özelliğini yitirir. Ancak mining yükü ''pos'' teknolojisi ile birlikte azalınca başka ihtimaller doğabilir.


  • Sayıştay Denetçileri

    Bitcoin madenciliği bir çok risk içeriyor. Bunların en önemlileri sürekli daha iyi makineler çıkıyor. Daha iyi makineler çıktıkça elinizdeki cihazın önemide haliyle azalıyor. Sırf bu yüzden çok büyük zararlara uğrayanlar oldu. Ayrıca madencilik yaparken cihazın arızalanma riski de var. Öyle olunca da hem cihazın maliyeti hem de üretim yapamadığınız anların maliyeti olacak. Bazıları elektrik maliyetini zor karşıladığını söylüyor.

    Benim şu sıralar yaptığım bounty ve airdrop kovalamak sonuçta airdrop ve bounty için herhangi bir sermaye koymak zorunda kalmıyorsunuz. Bu konuda danışmak isteyenler olursa burdan ve özelden yardımcı olabilirim.



  • @paca08 bounty ve airdrop nedir? Ben bilmediğim için soruyorum.



  • Desenize bu bitcoin'in ikamesi artacak, arttıkça da bitcoin değer kaybedecek. Burada bitcoin için bir koruma kalkanı olmaması veya garantör olmaması durumu epey sıkıntıya sokacak.


  • Sayıştay Denetçileri

    @burcuburcu Hocam airdrop bu coinlerin kendini tanıtmak için dağıttığı coinler diyebiliriz. Bounty ise bunun gelişmiş hali diyebilirim. Airdropu 3-5 dakkaya bitirirsin. Airdropta genelde form olur o formu doldurursun işte mail adresini yazarsın Myetherwallet cüzdan kodunu girersin facebook twitter takipi yapıp coin kazanırsın. Ancak airdroplar eskisi gibi kazandırmasa da ben şu ana kadar 15 dolar falan kazandım. Taş atıpta kolum yorulmadı öyle airdrop denk gelir ki 100 dolarda kazanırsın hatta önceleri 4-5 dakkaya 1000 dolarda kazanan olmuş ama şu anda çoğusuda çöptür yani değersizdir. Gelelim bountye bunun için Bitcointalk var belki bilirsin oraya üye olman gerekir. Ben çok iyi bir sistem buldum bountyhive diye orada kampanyalar açılır. Facebook twitter görevlerin vardır. İşte haftada 2 kez facebook paylaşımı haftada 5 kez rtweet gibi ve telegrama üye olma gibi görevler var onları yapınca 20-100 dolar arasında coin kazanırsın. Hatta Bitcointalk hesabınla imza kampanyası var ona katılırsan 1000 dolara kadar kazanırsın. Ancak Bountyde bu kazançları elde etmek için 2-3 aylık zaman gerekiyor. Bitcointalkta hesabı olmayan varsa bence açsın orada Türkçe forum var oralarda takıla takıla öğrendim. Bundan 4-5 ay önce başlamış olsam şimdiye ihya olmuştum :d


 

Baskent Kariyer