T.C. Karacadağ Kalkınma Ajansı Personel Giriş Sınavı İlanı
-
T.C. KARACADAĞ KALKINMA AJANSI (İnsan Kaynakları) PERSONEL GİRİŞ SINAVI İLANI
Karacadağ Kalkınma Ajansı’na 25.01.2006 tarih ve 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazete’de yayınlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; Diyarbakır ve Şanlıurfa Bölgesinin kalkınması ve gelişmesine hizmet etmek isteyen, esnek ve dinamik çalışabilen, yaratıcı ve analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, İngilizceyi akıcı şekilde konuşabilen, kendiliğinden iş yapabilme becerisine sahip, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına kolay uyum sağlayabilen ve seyahat engeli olmayan 1 (bir) İç Denetçi ve 12 (oniki) Uzman Personel alımı yapılacaktır.
Karacadağ Kalkınma Ajansı’nın merkezi Diyarbakır İli olup, Ajans’ın faaliyet alanını Diyarbakır ve ġanlıurfa İlleri oluşturmaktadır. Bu nedenle, sınavda başarılı olan adaylar Ajansın iş yükü dikkate alınarak bu illerden, Ajans’ın uygun göreceği herhangi birinde çalışacaktır. BAŞVURU BAŞLANGIÇ TARİHİ : 03.07.2017
SON BAŞVURU TARİHİ : 12.07.2017
SINAV TARİHİ : 19-20-21.07.2017
ADAYLAR İÇİN ARANAN ŞARTLAR- GENEL ŞARTLAR
a) Türk vatandaşı olmak.
b) Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
c) Affa uğramış olsalar bile Devletin şahsiyetine karşı işlenen suçlarla, zimmet, ihtilas, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, inancı kötüye kullanma, dolaylı iflas gibi yüz kızartıcı veya şeref ve haysiyeti kırıcı suçtan veya istimal ve istihlak kaçakçılığı hariç kaçakçılık, resmî ihale ve alım satımlara fesat karıştırma, Devlet sırlarını açığa vurma suçlarından dolayı hükümlü bulunmamak.
d) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya en az 1 (bir) yıl erteletmiş olmak ya da askerlikten muaf olduğunu belgelemek.
e) İstihdam edileceği alanda, devamlı olarak görev yapmasına engel olabilecek, daimi vücut ya da akıl hastalığı bulunmamak.
f) Yurtiçi ve yurtdışı seyahat engeli bulunmamak.
g) Terör örgütlerine veya Milli Güvenlik Kurulunca Devletin milli güvenliğine karşı faaliyette bulunduğuna karar verilen yapı, oluşum veya gruplara üyeliği, mensubiyeti veya iltisakı yahut bunlarla irtibatı bulunmamak. - İÇ DENETÇİ İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI
2.1 Aranan Nitelikler:
a) Üniversitelerin hukuk, iktisat, maliye, muhasebe, işletme, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri ile mühendislik dallarından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmuş olmak.
b) Kamuda denetim elemanı olarak en az 10 (on) yıl çalışmış olmak.
c) Son beş yıl içerisinde Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (YDS) veya Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden en az 70 puan almış veya buna denkliği Yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan (CPE, CAE, TOEFL iBT, PTE Akademik) belgeye sahip olmak (belgelerin üzerinde belirtilen geçerlilik süreleri dikkate alınacaktır).
d) Erkek adaylar için askerliğini yapmış, askerlikten muaf olmak veya en az 1 (bir) yıl süre ile tecil ettirmiş olmak.
İç Denetçi İçin Başvuruda İstenen Belgeler:
a) İş Başvuru Formu (
www.karacadag.org.tr
internet sitesinden temin edilebilir),
b) Öğrenim Diploması ya da Mezuniyet Belgesinin aslı veya aslı Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,
c) Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı (YDS) veya Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) sonuç belgesinin ya da buna denkliği Yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin (CPE, CAE, TOEFL iBT, PTE Akademik) aslı ya da bilgisayar çıktısı veya kurumca onaylı sureti ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi veya ÖSYM tarafından yapılan sınav sonuçlarının doğrulama kodunu içeren bilgisayar çıktısı (Sınav sonuç belgelerinin doğruluğu kontrol edilecektir ve belgelerin üzerinde belirtilen geçerlilik süreleri dikkate alınacaktır),
d) 4,5x6 ebadında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf (son 6 ay içerisinde çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmış),
e) Adli Sicil Kaydına dair Cumhuriyet Savcılığından son 3 ay içerisinde alınmış belgenin aslı veya
www.turkiye.gov.tr
üzerinden alınmış barkodlu örneği,
f) Nüfus Cüzdanı Sureti veya fotokopisi,
g) Özgeçmiş,
h) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya en az 1 (bir) yıl erteletmiş ya da askerlikten muaf olduğunu gösteren belgenin aslı veya aslı Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,
i) Kamuda denetim elemanı olarak en az 10 (on) yıl çalışmış olduğuna ilişkin Hizmet Döküm Belgesinin aslı veya aslı Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi. - UZMAN PERSONEL İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI
3.1. KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) Puanı ile BaĢvuracak Adaylar:
a) Üniversitelerin Hukuk, İktisat, İşletme, Kamu Yönetimi, Maliye, Muhasebe, Sosyoloji, İstatistik veya Matematik, Makine Mühendisliği, Metalurji ve Malzeme Mühendisliği, Mekatronik Mühendisliği, Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği, Çevre Mühendisliği, Ziraat Mühendisliği, Gıda Mühendisliği, Şehir Ve Bölge Planlama, Mimarlık veya İnşaat Mühendisliği, Elektrik-Elektronik veya Elektrik Mühendisliği, Harita, Harita ve Kadastro, Jeodezi ve Fotogrametri, Geomatik Mühendisliği dallarından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca (YÖK) kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,
b) Son beş yıl içerisinde Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (YDS) veya Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden en az 70 puan almış veya buna denkliği Yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan (CPE, CAE, TOEFL iBT, PTE Akademik) belgeye sahip olmak (belgelerin üzerinde belirtilen geçerlilik süreleri dikkate alınacaktır),
Adaylar ilgili tabloya T.C. Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) internet sitesinden ulaşılabilirler.
http://dokuman.osym.gov.tr/pdfdokuman/2016/GENEL/EsdegerlikTablosu26022016.pdf c) KPSS puanı ile başvuracak adaylar için, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 04- 05 Temmuz 2015, 22-29 Mayıs 2016, 21-27-28 Mayıs 2017 tarihlerinde yapılan Kamu Personel Seçme Sınavından (KPSS) mezun oldukları öğrenim dalları itibariyle Tablo 1'de verilen ilgili puan türlerinin en az birinden 80 puan almış olmak. (Genel Sekreterlik tarafından başvuru evrakı üzerinden yapılan değerlendirme sırasında verilen puan türlerinden en yüksek olanı esas alınacaktır)
Tablo 1: Başvuracak Uzman Personel Adaylarından İstenen KPSS Puan Türleri ve Taban Puanları
ALAN
KPSS
Puan Türü
(2015 ve 2016 KPSS)
Puan T ürü
(2017 KPSS)
Alınması Planlanan Toplam Personel Sayısı
Taban Puanı
İktisat
KPSS P3, P9, P18, P22, P27, P28, P98
KPSS P3, P14, P15, P16, P17, P18
6
80
Maliye
KPSS P3, P24, P35, P41, P49, P52
KPSS P3, P19, P20, P21, P22, P23
80
Muhasebe
KPSS P3, P44, P45, P46
KPSS P3, P44, P45, P46
80
İşletme
KPSS P3, P19, P23, P27, P29, P99, P116
KPSS P3, P24, P25, P26, P27, P28
80
Kamu Yönetimi
KP SS P3, P30, P31, P37, P47
KPSS P3, P29, P30, P31, P32, P33
80
Hukuk
KPSS P11, P20, P21, P79, P97, P100, P103
KPSS P4, P5, P6, P7, P8, P9, P11
80
Mühendislik Dalları
KPSS P1, P2, P3
KPSS P1, P2, P3
80
İstatistik veya Matematik
İstatistik Bölümü için KPSS P3, P25, P34, P75, P102, P111,
Matematik Bölümü için KPSS P3, P4, P5, P6, P7, P8
İstatistik Bölümü için KPSS P3, P12, P13
Matematik Bölümü için KPSS P3, P4, P5, P6, P7, P8
1
80
Şehir ve Bölge Planlama
KPSS P1, P2, P3
KPSS P1, P2, P3
2
80
Mimarlık veya İnşaat Mühendisliği
KPSS P1, P2, P3
KPSS P1, P2, P3
1
80
Sosyoloji
KPSS P1, P2, P3
KPSS P1, P2, P3
1
80
Harita, Harita ve Kadastro, Jeodezi ve Fotogrametri, Geomatik Mühendisliği
KPSS P1, P2, P3
KPSS P1, P2, P3
1
803.2. KPSS’ye Girme şartı Aranmaksızın İş Tecrübesi İle Başvuracak Adaylar:
a) KPSS hariç, yukarıda yazılı koşulları sağlamak,
b) Başvuru tarihi itibarıyla 50 yaşını doldurmamış olmak,
c) Kamu kesimi veya özel kesimde aşağıdaki konularda belgelendirilebilecek şekilde en az 5 (beş) yıl fiilen başarılı olarak çalışmış olmak ;
Uluslararası Ticaret.
Planlama, Programlama,
Proje Üretimi, Tasarımı ve Yönetimi,
Strateji Geliştirme, Strateji Yönetimi,
İzleme ve Değerlendirme,
Tanıtım, Danışmanlık,
Şehircilik ve Çevre,
Araştırma-Geliştirme,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri,
Finansman,
İnsan Kaynakları Yönetimi,
3.3. Uzman Personel İçin Tercih Nedenleri:
Aşağıda sayılan alanların birinde veya bir kaçında bilgi ve deneyim sahibi olmak ve bunu belgelemek tercih sebebi olacaktır:
TERCİH NEDENLERİ
(Sözlü Sınav sırasında kullanılacaktır)
Yüksek Lisans veya Doktora yapmış olmak.
İkinci Yabancı Dil bilmek ve bunu belgelendirmek.
Avrupa Birliği, Dünya Bankası, Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı, Kalkınma Ajansları vb. donör kuruluşlar tarafından finanse edilen hibe programları kapsamında çalışmış olmak.
Hibe veya Mali Destek Yönetimi konusunda eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Proje Döngüsü Yönetimi konusunda eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Avrupa Birliği Destek Mekanizmaları ve Uygulamaları konusunda eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Fizibilite Çalışmaları, Proje Hazırlama, Satın Alma Usulleri, İzleme Değerlendirme, Raporlama, Kayıt Tutma, İhale Dosyalarının Hazırlanması ve İzleme Bilgi Sistemlerinin Kullanılması konularında eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Uluslararası Ticaret alanında eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Yenilenebilir enerji kaynakları (Jeotermal, rüzgâr, güneş ve hidroelektrik enerjisi) planlaması, üretimi, yönetimi ve uygulaması alanında eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Kent Sosyolojisi ve Sosyal Kalkınma eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Kamu kurum ve kuruluşları ile yerel yönetimlerde çalışan adaylar için kadroya/göreve resmi olarak atandığı tarih değil lisans düzeyinde mezun olduğu tarihten sonraki çalışma süreleri hesaplanacaktır.
Bölgesel Yatırım Olanakları ve Bölgesel Program Tanıtımı, Tanıtım ve Yatırım Stratejileri eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Yerel, Bölgesel, Ulusal ve Uluslararası Kalkınma, Rekabetçilik ve Kümelenme Analizi eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Kırsal Kalkınma, Tarım Politikaları ve Tarım Ekonomisi eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Kentsel Altyapı ve Çevre Altyapısı, Atık ve Arıtma Sistemleri Uygulamaları eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Yenilikçilik eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
3.4. Uzman Personel İçin Başvuruda İstenen Belgeler:
a) İş Başvuru Formu (
www.karacadag.org.tr
internet sitesinden temin edilebilir)
b) Öğrenim Diploması ya da Mezuniyet Belgesinin aslı veya aslı Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,
c) Uzman personel için Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı (YDS) veya Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) sonuç belgesinin ya da buna denkliği Yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin (CPE, CAE, TOEFL iBT, PTE Akademik) aslı ya da bilgisayar çıktısı veya kurumca onaylı sureti ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi veya ÖSYM tarafından yapılan sınav sonuçlarının doğrulama kodunu içeren bilgisayar çıktısı (Sınav sonuç belgelerinin doğruluğu kontrol edilecektir ve belgelerin üzerinde belirtilen geçerlilik süreleri dikkate alınacaktır),
d) 4,5x6 ebadında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf (son 6 ay içerisinde çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmış),
e) Adli Sicil Kaydına dair Cumhuriyet Savcılığından son 3 ay içerisinde alınmış belgenin aslı veya www.turkiye.gov.tr üzerinden alınmış barkodlu örneği,
f) Nüfus Cüzdanı Sureti veya fotokopisi,
g) Özgeçmiş,
h) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya en az 1 (bir) yıl erteletmiş ya da askerlikten muaf olduğunu gösteren belgenin aslı veya aslı Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,
i) KPSS puanıyla başvuracak adaylar için, 04-05 Temmuz 2015, 22-29 Mayıs 2016, 21-27-28 Mayıs 2017 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarında Tablo 1’de belirtilen alanlarda ilgili puan türlerinden yine Tablo 1’de belirtilen yeterli puan aldıklarını gösterir barkodlu veya doğrulama kodunu içerir belge,
j) KPSS’ye girme şartı aranmaksızın iş tecrübesi ile başvuranların kamu kurumlarından veya ilgili Sosyal Güvenlik Kurumunda alacakları ispatlayıcı belge (başvuru için SGK internet sitesinden alınacak çıktı yeterlidir. Ancak sınavda başarılı olan adayların sözleşme aşamasında resmi onaylı iş döküm belgesi sunması zorunludur. İş tecrübesi süresinin hesabında, lisans düzeyinde mezun olduğu tarihten sonraki çalışma süresi dikkate alınacaktır. k) Yukarıda belirtilen tercih sebeplerini taşıdığını gösterir belgelerin asılları veya aslı Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi.
Yurt dışında çalışmış olanlar, çalıştıkları firma ya da kurumdan alacakları, çalışma sürelerini gösteren apostil şerhini taşıyan belgeleri Ajansa sunmaları gerekmektedir. Söz konusu belgelerin tasdikinde geçerli mevzuat hükümleri gözetilecektir.
4. BAŞVURU TARİHİ, ŞEKLİ VE YERİ
Adayların, sınava katılabilmek için yukarıda sayılan başvuru belgelerini 12.07.2017 Çarşamba günü saat 18.00’e kadar Selahattini Eyyubi Mah. Urfa Bulvarı No: 15/A 21080 Bağlar/DİYARBAKIR (Tel: (0412) 237 12 16-17 Faks: (0412) 237 12 14 E-posta: mavci@karacadag.org.tr) adresindeki “Karacadağ Kalkınma Ajansı İnsan Kaynakları Bürosu”na elden teslim etmeleri veya son başvuru tarihine kadar ulaşmak kaydıyla posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir. Bu tarih ve saatten sonra yapılan başvurular ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
5. ÖN DEĞERLENDİRME VE SÖZLÜ YARIŞMA SINAVINA ÇAĞRI
Ajans’a yapılan başvurular, Genel Sekreterlikçe dosya üzerinde değerlendirildikten sonra, yarışma sınavına katılabilecek niteliğe haiz olduğu tespit edilerek sözlü yarışma sınavına çağrılan adayların isimleri ile sınava ilişkin tarih ve yer bilgileri 16.07.2017 tarihinden itibaren Ajansın internet sitesi olan
www.karacadag.org.tr
internet sayfasında ilan edilecektir.
Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
B aşvuru için gerekli niteliklere sahip adaylar, KPSS/İş Deneyim Puanı ve KPDS/YDS Puanının ortalamalarına göre, sözlü yarışma sınavına çağrılacaktır.
Sınava çağrılacak adaylar belirlenirken, Genel Sekreterlik tarafından yapılacak değerlendirme sonucunda en fazla niteliğe sahip olan adaydan başlamak üzere istihdam edilmesi planlanan personel sayısının 4 (dört) katına kadar aday yarışma sınavına çağırılabilecektir.
İş tecrübesi ile başvuran adayların KPSS Puanı eşdeğeri olan puanı (İş Deneyim Puanı) aşağıdaki gibi hesaplanacaktır.
Personel Unvanı
İş Tecrübesi
KPSS Puanı EĢdeğeri (İş Deneyim Puanı)
Uzman Personel
5 Yıl
80
5- 10 Yıl
Her yıl için 2 (iki) puan.
10+ Yıl
Puan verilmeyecektir.- AÇIKLAMA
YÜKSEK ÖĞRETİM KURULU (YÖK) TARAFINDAN YAPILAN YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI YABANCI DİL SINAVI (YÖKDİL) HAKKINDA EK AÇIKLAMA:
YÖKDİL sınavının Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı (YDS) sınavı ile eşit geçerliliği YÖK tarafından sadece lisansüstü eğitim, doçentlik sınavı ve akademik yükseltme süreçleri ile sınırlı olmak üzere kabul edilmiştir. 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının, Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun madde 18/2’de kabul edilebilecek yabancı dil sınavları açıkça ifade edildiğinden kamu personeli alım sınavları yönünden denkliği bulunmayan YÖKDİL sınavının Ajansımız personel alım sınavında geçerli başvuru şartı olarak kabul edilmesi mevzuat uyarınca mümkün değildir. - SINAV YERİ VE TARİHİ
Yarışma Sınavı, 19-20-21.07.2017 tarihlerinde 09.30-18.00 saatleri arasında Selahattini Eyyubi Mah. Urfa Bulvarı No: 15/A 21080 Bağlar/DİYARBAKIR adresindeki “Karacadağ Kalkınma Ajansı Hizmet Binası”nda yapılacaktır. Yarışma Sınavına girmeye hak kazanan adaylar, internet sayfasında belirtilen tarih ve saatte nüfus cüzdanı veya sürücü kimlik belgesi gibi fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesiyle sınav yerinde hazır bulunacaklardır. - YARIŞMA SINAVININ YAPILIŞI
Yarışma sınavı “sözlü” olarak yapılacaktır. Sınav Kurulu Üyeleri sözlü sınavda; adayın KPSS başarı durumu, adayın alanındaki uzmanlık düzeyi, mesleki tecrübe ve bilgi birikimi, yabancı dil bilgisi ve yabancı dili kullanabilme düzeyi, adayın kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti, muhakeme gücü, görevlendirilecek pozisyona yatkınlık, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu gibi niteliklere sahip olup olmadığını da göz önüne alarak her adaya ayrı ayrı not verecektir.
Sınav Kurulu bu hususları tespit etmek üzere uygun gördüğü bilgi ve belgeleri adaylardan isteyebilir. Değerlendirmelerde, adayın 25.01.2006 tarih ve 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ve 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazete’de yayınlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümlerine göre istihdam önceliği ve yukarıda belirtilen tercih nedenlerine sahip olması dikkate alınarak işlem tesis edilecektir. - SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE İLANI
Sınav Kurulu Üyelerinin verdikleri notların aritmetik ortalaması sınav sonucunu gösterir. Sınav başarı notu 100 (yüz) puan üzerinden en az 70 (yetmiş)’tir. Ancak, sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen boş pozisyon sayısından fazla ise, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak, boş pozisyon sayısı kadar aday yarışma sınavını kazanmış kabul edilir. Yarışma sınavında 70 (yetmiş)’in üzerinde puan almış olmak bu sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.
Puanlar arasında eşitlik olması durumunda, ilgili pozisyon için belirtilen tercih sebeplerinden en fazlasına sahip olanlar öncelik kazanırlar.
Sınav Kurulu, başarı sırasına göre sıralamaya tabi tutmak suretiyle başarılı adaylar arasından, boş pozisyon sayısı kadar yedek aday belirleyebilir. Yedek liste oluşturulan durumlarda asil adaylardan göreve başlamayanların yerine, yedek adaylar sırasına göre istihdam edilir. Bunlar hakkında 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazete’de yayınlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği’nin ilgili hükümleri aynen uygulanır.
Sınav Kurulu, sınav sonunda ortalama baĢarı puanını düĢük bulduğu takdirde, boĢ pozisyon sayısından daha az sayıda personel alma, yeterli niteliğe sahip adayın bulunamadığı durumlarda da personel istihdam etmeme hakkına sahiptir.
Kazanan adayların isim listesi, Genel Sekreterlikçe, Sınav Kurulu tarafından sonuçların kendisine intikal ettirildiği tarihten itibaren en geç 3 (üç) gün içinde Ajansın internet sitesi olan
www.karacadag.org.tr
internet adresinde ilan edilir ve ayrıca sınav sonucu, göreve başlama çağrısı ile birlikte, kazanan adaylara yazılı olarak bildirilir.
Giriş Sınavında hile yaptığı, sahte belge ibraz ettiği veya gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu ya da Ajans’ta çalışmak için gerekli nitelikleri taşımadıkları sonradan anlaşılan adayların sınavları geçersiz sayılır ve bunlarla sözleşme yapılmaz. Bu gibi durumları tespit edilenlerle sözleşme yapılmış olsa dahi sözleşmeleri derhal feshedilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. - SÖZLEŞME SÜRECİ VE DENEME SÜRESİ
Sınavı kazanan adayların listesi Ajans Yönetim Kuruluna sunulacaktır. Ajans Yönetim Kurulunun kararından sonra, kazanan adayların Ajanstaki pozisyonlarda görevlendirilmesi işlemlerinin yapılabilmesi için ilgili kişilere göreve başlama çağrı yazısı yazılacaktır. Adayların, göreve başlama çağrısının kendilerine tebliğ edildiği günü müteakip 15 (on beş) gün içerisinde Ajans Genel Sekreterliğine müracaat etmeleri gerekir.
Yapılan tebligata rağmen, Ajans tarafından kabul edilebilir bir belgeyle ispatı mümkün mücbir sebepler olmaksızın 15 (on beş) gün içerisinde müracaat etmeyenler ile tebligat adreslerinde bulunmamaları nedeniyle kendilerine tebligat yapılamamış olanların görevlendirilmesi yapılmaz. Belgeyle ispatı mümkün mücbir sebepler nedeniyle göreve başlamama hali, sınav sonuçlarının Ajansın internet sitesinden yayınlandığı tarihten itibaren 2 (iki) ayı aşamaz.
Yarışma sınavı sonucunda başarılı olan adaylar ile 2 (iki) ayı deneme süresi olmak üzere, Ajans Genel Sekreterinin önerisi üzerine Ajans Yönetim Kurulu Kararı ile belirsiz süreli iş sözleşmesi imzalanacaktır.
Deneme süresi içinde , personelden, deneme süresini geçirmiş personelden beklenen görevleri yerine getirmesi istenecektir. Bu sürenin sona erme tarihinden 10 (on) gün önce ilgili yönetici, personel hakkında görüş ve değerlendirmelerini içeren bir rapor hazırlayacak ve bunu Ajans Genel Sekreterine sunacaktır. Söz konusu rapor, Genel Sekreterin görüşü ile beraber Ajans Yönetim Kuruluna sunulacaktır.
Deneme süresi sonunda Ajansta çalışması uygun bulunmayan personelin sözleşmesi, Ajans Yönetim Kurulunun Kararı ile bildirim süresine gerek olmaksızın ve tazminatsız feshedilir. Kişinin çalıştığı günlere ilişkin ücret ve diğer hakları saklıdır. - ÇALIŞMA ŞARTLARI
Yarışma sınavı sonucunda başarılı olan adaylar ile 2 (iki) ayı deneme süresi olmak üzere, Ajans Genel Sekreterinin önerisi üzerine Ajans Yönetim Kurulu Kararı ile belirsiz süreli iş sözleşmesi imzalanacaktır.
Personel, emeklilik ve sosyal güvenlik yönünden 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununa tabidir.
Ajansta göreve başlayacak personele verilecek ücret, 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 11 inci maddesi doğrultusunda belirlenecektir. - AYRINTILI BİLGİ
Sınavla ilgili ayrıntılı bilgi, Ajans İnsan Kaynakları Görevlisi Mustafa AVCI’dan alınabilir.
Adres: Karacadağ Kalkınma Ajansı İnsan Kaynakları Bürosu
Sel ahattini Eyyubi Mah. Urfa Bulvarı No: 15/A 21080 Bağlar/DİYARBAKIR
Tel: 0(412) 237 12 16-17
Faks: 0(412) 237 12 14
E-posta:
mavci@karacadag.org.tr
Kamuoyuna ilanen duyurulur.
AJANS GENEL SEKRETERLİĞİ
- GENEL ŞARTLAR
-
@James-Buchanan eline sağlık kardeşim, arkadaşlarımızında haberi olsun bu vasıtayla.
-
@Antimülakat aynen hocam. ilan bana uymasa da yardımlaşmakta fayda var.