Hesabıma Geçmeyen 250 TL. (Bankacılık sektöründe çalışan arkadaşlar.)
-
17 mart tarihinde, Halkbank Ortak ATM'den, Ziraat Bankası kartıma 250 tl yatırdım fakat bu para hesabıma geçmedi. O gün pazar günü olduğu için banka kapalıydı ve ertesi gün de 20 günlüğüne askerliğe gittiğim için bu konuyla yaklaşık 1 ay ilgilenemedim. Döndüğümde Halkbank ile görüşütüm ve bana ''Bu miktarda bir para, dediğiniz tarihte hesaplarımızda görünüyor'' dediler ve benden 17 nisan tarihinde dilekçe alıp işleme koydular. Bu konuyla ilgili Ziraat Bankası ile de görüştüm ama sorunun onlardan kaynaklanmadığını söylediler. Yaklaşık 3 hafta geçmesine rağmen herhangi bir geri dönüş alamadım. Şikayetvarcom'a ve Halkbank müşteri hizmetlerine tekrar şikayette bulundum ama bugün ''Bankamızca alınabilecek bir aksiyon bulunmamakta...'' şeklinde bir mail aldım. Bu parayı almak için ne yapabilirim, başka nerelere başvurabilirim? Resmen paranın üstüne yattılar. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim.
-
Ortak ATM'lerde bankanızın müşteri hizmetleri temsilcisi aracılığıyla (yada şubeden) para yatırma sorun kaydı açmanız durumunda, açılan kayda istinaden bankalar arası yazışma ve muhasebe kayıtları kontrolü yapılarak kaydınız değerlendiriliyor.
Bu süreç 1 - 1,5 ayı da geçebilmekte,
Bankadan aldığınız "Bankamızca alınabilecek bir aksiyon bulunmamakta..." geri bildirimi ile Tüketici Hakem Heyetlerine müracaat edebilirsiniz.