Soru Bankasi

<<<İİBF>>>OKUL MÜDÜR YARDIMCISI



  • Arkadaşlar okul müdürleri uzmanlık olarak alınıp iibf li formasyonlu lardan alınsa nasıl olur.
    Fikirlerinizi bekliyoruz
    @2017-GUY-VE-2017-KPSS-MARATON
    @Bilgisayar-Programcılığı
    @kaymakamlik
    @YDS-ICIN-TAKTIKLER @YDS-ICIN-TAKTIKLER
    @kadir_karasu k
    @kürşaddd Kü
    @kübra
    @paretowilfredo pare
    @aliveli ali
    @keynesin-amcası



  • İlk yorum benden felaket olur. En azından iibfliler ile ilgili işsizlik konusunda azalma olr



  • Evettt ne diyorsunuz beyler



  • Niye biri yorum yapmıyor



  • @keynesin-amcası



  • Bir ilkokulda memur olarak çalışan bir ibbf'li olarak buna benzer bir soruyu defalarca sendika yetkilileri ve diğer memur arkadaşlara sordum genel verilen cevap milli eğitim kurumunun öğretmen merkezli olduğu bu yüzden diğer sınıftaki kişilere pek değer verilmediği oldu. kaldı ki bir memur kurum içi yükselme sınavı ile okul müdürü amiri yani şube müdürü olabiliyorken kurum içi sınav ile okul müdürü olamıyor :) senin soruya gelecek olursak kesinlikle okulu ibbf mezunu biri yönetmeli çünkü okul idaresi tamamen mali ve idari işlemler üzerine yönetilen bir kurum ve bir çok okul müdürü iş bilmediği için işleri memur ve müdür yardımcılarına yaptırıyor. tek bildikleri ve en iyi bildikleri şey kağıda imza atmak.



  • hatta öğretmen evleri, halk eğitim merkezleri,pansiyonlu okulların yönetimi de verilmeli çünkü bu kurumlar okullardan daha fazla idari ve mali bilgi gerektiren kurumlar. bir öğretmenin muhasebeyi bilmeden nasıl bu kurumların idari amiri olacağı da acayip komik bir durum :) Önündeki evraka bakıp bir şey anlamadan kafa sallayan, hiç okumadan imza atan, iyi olmuş diyen çok müdür gördüm :)



  • Bence idari müdürlük ya da idari müdür yardımcılığı olmalı. İibf mezunu tamamen okulu idare edemez bence, öğretmen müdür eğitimden sorumlu olur, idari müdür/ müdür yardımcısı idari işlere bakar.



  • bunun yüksek lisansı ile alım niye yapılmasın ki, İİBF veya Eğitim Fakültesi çıkışlı olmak neye yeter ki? Yapsın yükseğini, bir GAP year stajı (boş 1 yıl, ücretli izinli staj) ile başlasın. Yeni beyinler, yeni yapılacaklar acılı/acısız Adana mı, oğlum acılı Adana olur mu düzeyinde ilerlemesin, keşke. İki alan da gerekli ama eğitim ve idari ayrılmasındansa, alana yönelik saf gereklilikler daha önemli.


 

Baskent Kariyer