TercihiniYap Forum
    • Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kamu Rehber
    • Kategoriler
    • Okunmamış
    • Güncel
    • Popüler
    • Kullanıcılar
    • Gruplar

    Samsung S8 Gölgelenme ve Şarj Cihazı Problemi

    TEKNOLOJİK ÜRÜNLER
    samsung gölgelenme şarj cihazı problemi
    4
    8
    1659
    Daha fazla ileti
    • En eskiden en yeniye
    • En yeniden en eskiye
    • En çok oylanan
    Cevap
    • Yeni başlık oluşturarak cevapla
    Cevaplamak için giriş yapın
    Bu başlık silindi. Sadece başlık düzenleme yetkisi olan kullanıcılar görebilir.
    • Agor
      Agor Son düzenleyen:

      Telefonumu garantiye gönderdim. Daha aldığım ilk hafta şarj cihazının adaptörü bozulmuştu, telefonu da garantiye vermek gerektiği için o dönem gerek görmedim. Daha sonra ekranda gölgelenme problemi de olunca cihazı şarj cihazı problemi ile birlikte garantiye yolladım. Bugün haber verdiler cihazın 3. parti uygulama yüzünden kullanıcı hatası kapsamına girdiğini söylediler. Yahu ben uygulama yüklemeyeceksem niye bu telefonu alıyorum, uygulama yüzünden ekranda problem olması nasıl benim hatam oluyor. Bunun yanı sıra garanti kapsamından çıktığı için bundan bağımsız olan şarj cihazını da onarmadılar. Yıllardır samsung almamak için direniyordum, bu sefer bir değişiklik olsun alayım dedim ama teknik servisin böyle işin kolayına kaçtığı bir firmayı muhtemelen bir daha tercih etmem, yakınlarıma da ettirmem. Cihazlar iyi olabilir ama paramı aldım bundan sonrası senin problemin kafasında bir firma anlayışını da kabul etmiyorum.

      Her şey hak ettiğiniz gibi olsun...

      A Antimülakat burcuburcu 3 Cevap Son cevap Cevap Alıntı 4
      • A
        atanamayanörtmen @Agor Son düzenleyen:

        @agor hocam samsung batmak için cidden çok uğraşıyor. Bu anlattıklarınızı hepimizin etrafında yaşayanlar var, bunu yanı sıra samsung android işlemeyide pek bilmiyor. Sürekli alan israfı, ram tüketimi, gereksiz uygulamalar vs. Alınabilecek android telefonlar xiomi, LG, huawei bunlar nispeten iyi diyebilirim.

        1 Cevap Son cevap Cevap Alıntı 2
        • Antimülakat
          Antimülakat @Agor Son düzenleyen:

          @agor samsung telefon konusunda gerçekten çok başarılı bir profil çizemedi. Normal şekilde çalışan samsung telefonlarda da ömür olarak 2 yıl belirlenmiş gibi bir durum söz konusu. 2 sene sonunda telefonun ekranında gidip gelmeler kaçınılmaz oluyor. Sizinki yol yakınken başlamış hocam. Samsung kullanan birisi olarak bende yaşamıştım aynı sıkıntıyı.

          1 Cevap Son cevap Cevap Alıntı 0
          • burcuburcu
            burcuburcu Yasaklı @Agor Son düzenleyen:

            @agor 3. taraf uygulama cihaza ne yapmış hocam?

            Agor 1 Cevap Son cevap Cevap Alıntı 0
            • Agor
              Agor @burcuburcu Son düzenleyen:

              @burcuburcu logosu ekrana yapışmış diye açıklama yaptılar, böyle bir açıklama olabilir mi. Kınıyorum 🙂

              Her şey hak ettiğiniz gibi olsun...

              burcuburcu 1 Cevap Son cevap Cevap Alıntı 0
              • burcuburcu
                burcuburcu Yasaklı @Agor Son düzenleyen:

                @agor hocam müşteri hizmetleri ile iletişime geçin. Baktınız uzatıyorlar adres tüketici hakem heyeti.

                Agor 1 Cevap Son cevap Cevap Alıntı 0
                • Agor
                  Agor @burcuburcu Son düzenleyen:

                  @burcuburcu şimdilik şikayet var isimli siteye yazdım, oradan dönüş yapıyorlar, onlar döndükten sonra gerekli olanı yapacağım. Teşekkürler.

                  Her şey hak ettiğiniz gibi olsun...

                  burcuburcu 1 Cevap Son cevap Cevap Alıntı 1
                  • burcuburcu
                    burcuburcu Yasaklı @Agor Son düzenleyen:

                    @agor kolay gelsin 🙂

                    1 Cevap Son cevap Cevap Alıntı 1
                    • 1 / 1
                    • İlk ileti
                      Son ileti