Soru Bankası

Guy İçin Twitter Etkinliği



  • Arkadaşlar sesimizi duyuramilmemiz için twitter da tag satın alıp gündeme girmeyi düşünüyoruz.



  • @bitkin maddi ve manevi her türkü desteğe hazırım.



  • Yeterli katkıyı sağlayabilirsek pazartesi salı etkinliği yapalım arkadaşlar bizi bizden başka düşünen yok



  • Kardeş buradayız biz ne gerekirse yapmaya hazırız ✋️



  • Facebook'u olan varsa Kpss gruplarında da duyurulabilir. Ne kadar çok olursak o kadar iyi. Adminlerden de destek bekliyorum.



  • Ne gerekiyorsa hazırız ben aramızda bir başkan seçip onun organizatörlüğünde etkinlikler düzenleyelim başkanın yapacağı etkinliklere destek verelim diyorum böyle bir fikrim var



  • http:// trendsosyal. com /trend.php tag i bu siteden satın alıyorlar arkadaşlar sanırım alındıktan 15 dk sonra gündeme giriyor ole yaziyor



  • Maddi manevi her desteğe hazırım.



  • Maddi manevi destekler twettleri sıralarım. Eğer bir admin, tanıdık hoca vs. Hesap numarası verirse hatta paraları toplayalım gazeteye ilan verelim. Büyük dersanelere giden arkadaşlarda dersane yöneticileri ile konuşup destek isterse kısa sürede gerekli parayı toplarız diye düşünüyorum.



  • @aynstayn katılıyorum hocam herkes elinden geleni yapmaya çalışsın yoksa durum vahim gazete işi maliyetli ama neden olmasın. En azından kendi aramizda twitter işini halledip sesimizi duyurmaya calismaliyiz



  • 10.000 tl lerden bahsediliyordu. Kaç para ise kaç para abi. Azimle yayarız isteriz. Gerekirse cuma namazına stand açarız. Biz bi adım atalım önce. Baktık olmuyor dağıtırız ihtiyaç sahiplerine. Twitter'dan bu konu Hakkı'nda öncülük etmesi için @tugrulkocer hocadan yardım istedim sizde yazarsanız sevinirim



  • @aynstayn, içinde söyledi: Guy İçin Twitter Etkinliği

    10.000 tl lerden bahsediliyordu. Kaç para ise kaç para abi. Azimle yayarız isteriz. Gerekirse cuma namazına stand açarız. Biz bi adım atalım önce. Baktık olmuyor dağıtırız ihtiyaç sahiplerine. Twitter'dan bu konu Hakkı'nda öncülük etmesi için @tugrulkocer hocadan yardım istedim sizde yazarsanız sevinirim
    Twitter'dan mesaja ulaşmak için @Aynstayn7



  • Facebookta paylaşım yaptım ben bakalım dönüşler olursa ciddi anlamda hazırlanalım bu işe



  • Arkadaslar kesinlikle etkinlik yapmaliyiz bu byle olmayacak bakin ogretmenlere saglikcilara 20binler 10binler havada ucusuyo bizim istedigimiz ne 2bin 3bin guy .bize gelimce kemer skiliyo guya !bizde yapmaliyiz soyle 5bin guy bin vmy dguy diye



  • Arkadaşlar hiç bişey olmaz ise kendimiz tag belirleyip yüklenecez tüm gruplara duyurup bi 700 800 kişi 2 3 tweet atsa gündem oluruz



  • Bu kadar gözümüzde büyüttüğümüzden olmuyor hiç bir şey. Herkes bir kaç arkadaşına bahsetse yardım istese 3-5 gazeteye birden verilir. Damlaya damlaya göl olur arkadaşlar. Yardım içinde yazarız büyük dersanelere yayınevlerine vs. Twitter etkinliğine bu zamana kadar gösterdiğimiz çabanın %10 ile biz bu işi sonuçlandırırız. Yeterki kitleyi çekebilecek , insanların güvenini kazanmış bir kişi taşın altına elini sokup öncülük etsin.



  • Sağlığa 18bin kadro veren Maliye Bakanlığı bizide görecek inşallah. Etkinlikler gerçekten önemli olduğunu bir kez daha gördük tag alıp sesimizi duyurmak şart oldu



  • Sa arkadaslar bende elimden geleni yapmaya hazirim



  • Madem kendimiz giremiyoruz o zaman parayla satın almak mantıklı.Aslın da bunu düzenli yapsak sayımız arttıkça maliyette düşecek,sesimiz de duyulacak.Yapabileceğimiz en iyi şey bu gazete ilanı bana anlamlı gelmiyor,var mı aranızda gazete açıp okuyan.Alan da bulmaca,at yarışı,iddia için alıyor.Etrafta gazete satan market bile kalmadı



  • Memurlarnet. Beni takibe almış hemen mesaj attım farkedince. Sesimizi duyurun 1 yıldır bekliyoruz diye. İnsallah olumlu döner :(


 

Başkent Kariyer

TercihiniYap.net ile bağlantınız koptu, yeniden bağlanmak için lütfen bekleyiniz.